Internet

img

To Ίντερνετ «κερδίζει» την τηλεόραση στην παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου

Για κείνους που δεν έχουν καταλάβει ακόμη τη δύναμη του διαδικτύου και επιμένουν να πιστεύουν στο χαρτί (το οποίο έχει τελειώσει),ένα άρθρο από το Κουτί της Πανδώρας.

To Ίντερνετ εξακολουθεί να κερδίζει έδαφος έναντι της τηλεόρασης, όσον αφορά στην παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, και σε αυτό οφείλεται η εξάπλωση των tablets και smartphones.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, η έρευνα του Eurodata TV Worldwide, δείχνει ότι το 2015, ο παγκόσμιος μέσος όρος τηλεθέασης μειώθηκε κατά τρία λεπτά στις 3 ώρες και 14 λεπτά καθημερινά, από 3 ώρες και 17 λεπτά ένα χρόνο νωρίτερα. Στα νεανικά κοινά ο μέσος όρος τηλεθέασης είναι ακόμη πιο χαμηλός και διαμορφώνεται σε 2 ώρες και 4 λεπτά καθημερινά, δηλαδή δέκα λεπτά λιγότερα σε σχέση με το 2014.

Η μελέτη του One TV Year, που περιλαμβάνει 88 χώρες, αναφέρει ότι τον τηλεοπτικό χρόνο, που χάνει η τηλεόραση, τον καρπώνεται το Διαδίκτυο. Λιγότερο από το μισό (47%) του συνολικού χρόνου, που αφιερώνει κάποιος για να παρακολουθεί τηλεοπτικές εκπομπές, καταναλώνεται για θέαση μέσω της τηλεόρασης, με την online θέαση να γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.

Αυτό δεν συμβαίνει ωστόσο σε όλες τις χώρες του πλανήτη. Στον Καναδά οι 6 στους 10 νέους ενήλικες (ηλικίας 18 έως 34 ετών) παρακολουθούσαν το 2015 καθημερινά τηλεόραση στο Διαδίκτυο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στη Γαλλία στους νέους άνω των 15 ετών είναι μόλις 6%.